20 січня 2009 року введено в експлуатацію перший потяг вітчизняного виробництва.
В церемонії пуску приймали участь перший заступник Київського міського голови Денис Басс, начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, від ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (м. Кременчук, Україна) президент Володимир Приходько та голова правління Євген Хворост.
Перший вітчизняний потяг для Київського метрополітену з п’яти вагонів було створено під патронатом Київської Міської Державної Адміністрації та за її кошти, за участю КП «Київський метрополітен» та ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» при науковій підтримці державного підприємства «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» (ДП «УкрНДІВ»)
Робота зі створення вітчизняних вагонів метро виконана у рамках Державної програми розвитку мережі метрополітенів у 2006-2010 роках та згідно з договором між ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» та КП «Київський метрополітен».
Основними відмінностями вказаних вагонів в порівнянні з російськими аналогами, що експлуатуються повсякденно на Київському метрополітені, є наступні:
- вагони мають сучасний та естетичний вигляд;
- пасажиромісткість вагонів збільшена на 15%;
- кабіна машиніста обладнана кондиціонером, крісло машиніста можна зафіксувати в 7-ми позиціях;
- в системі керування потягом використані сучасні комплектуючи і агрегати, які забезпечують надійну роботу та безпеку експлуатації вагонів (в кожному вагоні встановлено камеру спостереження, зображення з якої виводиться на монітор машиністу);
- вагони оснащені сучасною протипожежною системою «Ігла», що підвищує безпеку експлуатації поїзда;
- вагони обладнані притулено-зсувними дверми пасажирських салонів, які забезпечують безпеку експлуатації, щільність від проникнення пилу та вологи, підвищену шумоізоляцію;
- вклеєні вікна з вакуумних склопакетів також забезпечують надійну тепло та звукоізоляцію пасажирського салону;
- обладнання вагонів системою примусової і витяжної вентиляції забезпечує комфортні умови для пасажирів;
- конструкція поручнів забезпечує стійке положення пасажирів в будь-який точці салону;
- існує можливість перевезення пасажирів в інвалідних колясках, в складі потягу є вагон, спеціально оснащений для проїзду інвалідів-колясочників;
- крісла покриті спеціальною тканиною, яка забезпечить комфорт для пасажирів, а їх розміщення та кріплення забезпечують зручність в обслуговуванні і прибиранні вагонів;
- головні вагони обладнані пристроями для виходу пасажирів на колію в випадку евакуації в умовах тунелю;
- на головному вагоні використовуються оптичні прилади з підвищеною світловіддачею;
- інтер’єр вагонів виготовлено з формованих пластикових панелей, що придає йому сучасний і привабливий вигляд;
- всі використані неметалеві матеріали мають необхідні пожежні та гігієнічні сертифікати;
- для роботи потягу у вечірні часи в умовах малого пасажиро потоку є можливість не відкривати всі двері на кожній станції – кожні двері обладнані спеціальною кнопкою індивідуального відкриття, тобто пасажири зможуть відкрити двері на тій станції, на якій це необхідно.
Для довідки: на сьогоднішній день рівень зносу експлуатаційного парку вагонів метрополітену становить – 75 %. На період до 2012 року, включно, підлягають списанню 169 вагонів, з яких лише 66 вагонів з можливістю подовження нормативного терміну експлуатації після проведення експертизи.
No comments:
Post a Comment